Sov gott

Nu är det sängen som gäller, alla tre har fått mat i magen och Spyker har fått sin sista promenad för dagen. Jag har tvättat bort sminket samt borstat tänderna så nu är vi reda att bege oss till dröm landet, 
Vi har tillbringat kvällen framför tv:n där vi även såg en man som var en total kopia av pappa och hans två bröder, heelt sjukt, haha ;) 

Inatt sover Spyker med halsband, jag tror och hoppas att både jag och Spyker kommer få mer sömn inatt än vad vi fick första natten men ifall han blir orolig har jag större chans att greppa tag och stoppa honom om han har halsband på sig. 

Imorgon är det plugg som gäller, förkylningen är på bättringsvägen men det är ändå lite jobbigt att sitta och plugga när jag knappt kan andas lixom, men det löser sig imorgon :) 

Sov gott och så hörs vi imorgon. 

Dagens middag, verkligen super gott. Dem gula tomaterna har mormor till och med odlat själv ute i "trädgården" absolut dem godaste tomaterna jag ätit (säger jag inte bara för att hon är min mormor.) 

Ute på kvällspromenad med Spyker och använder folks lägenheter som ficklampa, funkar alldeles utmärkt ;) 

Gårdagens gott och blandat bricka som förrätt med ost, paprika och kex med räkröra, mmmm mumsigt :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0