Stressigt

God morgon. 

Min förkylning har tagit nästa steg och slagit ut halsen, men det var faktiskts länge sen jag knappt kunde prata så det var väl på tiden nu. 
Mötte en tant ute alldeles nyss som hade sin hund lös så den och Spyker hälsade och så, visade sig senare när tanten kommit fram till oss att hunden snart skulle börja löpa så då skildes vi åt och jag fick en gnällande och ledsen hund att ta hand om, iallafall så hörde hon inte ett ord av vad jag sa och antagligen hörde hon inte bra i vanliga fall heller så när jag kom där med hes och jobbig röst hörde hon ju inget alls ;) 

Nu har jag ätit frukost och mormor har tvingat mig att ligga och vila en liten stund, jag behöver verkligen vila men jag ligger efter med historian och måste verkligen jobba så jag får vila en pytte stund till och sedan köra på så gott jag kan... 
Kan nämligen inte skjuta upp kursen då jag redan bokat examination nästa vecka så det är bara att jobba trots att jag är vrål förkyld. 

Vi hörs, puss 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0