Tigerkaka

Plugget går alldeles utmärkt, jag tycker det är intressant att läsa om världens historia men att läsa om Sveriges historia är både intressant och rolig! Så tiden bara flyger iväg, denna boken är helt klart den bästa historia boken jag jobbat med, det är mycket men intressant fakta och det har än så länge aldrig varit "för mycket" 
Jag suger ju däremot på årtal och namn så... Det är lite besvärligt, men jag måste ju öva :) 

Nu har jag suttit och jobbar i två timmar i sträck och det känns seriöst som en halvtimme max(?!)

Tänkte därför ta lunch nu, jag har tänkt baka en tigerkaka, äta lunch, titta på ett avsnitt av Grey's anatomy och ut och gå med Spyker. Kanske inte nödvändigtvis i den ordningen, plus att jag kanske inte kollar på ett helt GA avsnitt men ni fattar grejen ;) 

Nu skall jag sätta igång, hörs senare 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0