Tillbaka

Förlåt för min frånvaro, kan seriöst inte minnas när jag bloggade sist och om vad men jag tror väl att det var igår jag bloggade senast ? ;) haha bra där Emma... 

Iallafall så har alla mina vakna timmar gått åt till att plugga, insåg nu att jag suttit minst tre timmar i sträck utan att ens röra på mig men nu är jag iallafall klaaar. Känns för jäkla gött, haha... 
Blir ju prov på torsdag, men jag skall försöka att låta bli och tänka på det så gott jag kan så att jag slipper få panik och istället njuta fullt ut av att ha mitt första lov på Korr. 

Planer för veckan förutom examinationen är att familjen ( minus pappa, plus mormor och kanske Petra) skall åka till Ullared på lördag, kommer bli grymt! Skall köpa julklappar och nya juldekorationer och massa smått och gott förstås :) 

Nu skall jag sätta mig i soffan... kolla på Grey's anatomy... Och... äta chips. Känns så jäkla skönt med lov. 

Puss 

Fotograf: Emma Palmgren (jag) 
Kamera: Nikon d40 
Min söta kisse misse Micke 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0