Tips

Har ett till tips idag, men denna gången handlar det om naglar och händer. 

Jag har haft väldigt mycket problem med mina naglar, jag vill ja långa, fina och starka men jag har aldrig skött om dem. 

För ett år sedan köpte jag en myrrolja i Ullared från märket Depend för ca 60 kr, och jag använde väl den någon gång i bland. 
Sedan några månader tillbaka har jag fått väldigt torra händer och då köpte jag en handkräm som både är för händer och naglar, nämligen Lypsyls hand cream. 

Så i ca fyra månader, har jag kommit in i rutinen att när jag vaknar och går och lägger mig masserar jag först in nagelbanden och naglarna med myrroljan och sedan smörjer jag in händerna i handkrämen. 
Jag har verkligen märkt resultat och mina naglar har blivit så himla mycket finare, innan delade dem sig i två olika lager (om ni förstår vad jag menar?) och dem var mjuka och svaga. Nu är dem rena motsatsen. 

Så till er med fula, sjuka naglar rekommenderar jag verkligen att köpa myrrolja och en bra hand kräm för kan jag få fina naglar kan ni med :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0