Today

Hej på er, sorry för att jag inte bloggar förens nu men jag hann inte i morse. 

Jag åkte nämligen med mamma till jobbet vid nio, satt och pluggade där fram till tolv då vi gick ut och tog kort på barnen. 
Vi hade väldigt tur med vädret för när jag vaknade ös regnade det ute och precis när vi kom in från fotograferingen började det regna, solen tittade även fram lite så vi slapp regnet precis. 

Åt lunch på mammas jobb och sedan körde mamma hem mig på sin rast, så nu är jag hemma sedan tjugo minuter ungefär. 

Har fått gjort riktigt mycket i historian trotts att det var lekande och skrikande barn runt om kring, så himla söta och mysiga så jag skall verkligen inte klaga :) 

Nu skall jag sätta mig och redigera bilderna så att det blir gjort och sedan mejla dem till mamma, sedan blir det självklart mer plugg. 

Vi hörs, puss 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0