Ullared's planer

Vi har tänkt åka till Ullared i slutet av månaden och jag längtar, bara jag som älskar att åka till Ullared? ;) 

Iallafall så har jag redan börjat titta på lite grejer jag vill köpa, anledningen att vi skall åka dit är för att köpa julklappar (awesomeeee) men jag har ändå lite som jag "behöver" hehe... 

• ljusslinga till mitt rum 
• snygga ramar 
• handkräm 
• dagkräm (ansikte) 
• nattkräm (ansikte) 

Ja det är väl allt, Ullared är ju Ullared så antingen kommer man hem med mer än vad man tänkt köpa eller inget av det man åkt dit för att köpa ;) 

Men nu börjar det bli dags att tänka igenom julklappar också, sjukt vad tiden går fort och jag önskar att den kunde gå lite snabbare. Skall bli så kul att fira jul i nya huset för första gången :D 

Vad tycker ni om Ullared? 
Längtar nu till julen? 

Kram 


Foto: we<3it 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0