Uppdrag 3

Sitter och skriver på uppdrag nummer tre i filosofin, även kallat den sista inlämningen i filosofin eller det sista jag här i ämnet filosofi ;) haha känns grymt att jag är klar med en hel kurs om några timmar (möjligtvis imorgon) men nu börjar jag bli nervös för examinationen som är vecka 43... Tror jag kommer dö, helt seriöst... 

Förövrigt så har alla syskon kommit hem från deras skolor, klockan är halv fem så jag tror jag läser igenom dem sista frågorna och sedan avslutar min skola för i dag. 

Jag skall duscha innan kyrkan som är vid sju och innan duschen skall jag kolla med Malin om hon vill med ut och jogga annars kanske vi kör ett benpass idag :) 

Hoppas att nu får en fin fredags kväll, puss 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0