Varm oboy

Plugget... Ja, det går framåt iallafall. Hur segt som helst men ju noggrannare jag gör det nu desto lättare blir det inför examinationen så det är bara att kämpa på ;) 

Gjorde varm oboy förut för att värma händerna och för att få lite energi, och idag orkade jag vispa grädde, sjukt gott var det iallafall och händerna fick lite värme. Jag har sjukt dåligt blod cirkulation i händerna nämligen så dem är iskalla större delen av dygnet förutom när jag ligger under täcket och sover så klart ;) 

Nu skall jag kanske åka och handla med mamma, får se, hon skall ringa när hon slutar och så skall vi se om vi skall åka idag eller på fredag. 
Ikväll blir det iallafall kör, ser verkligen fram emot det. Dem första gångerna var det lite jobbigt att se fram emot det då jag är hemma så mycket och det har gjort att jag tycker det är jobbigt att träffa folk men nu är det bara kul :) 

Vi hörs, puss 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0