Wiho!

God morgon! 

Visade sig att mormor skaffat wi-fi så nu kan jag lova er att jag skall blogga, annars är du ju rätt svårt att blogga utan internett ;) 

Spyker har det ganska jobbigt här, det är läskigt och obehagligt att det går folk precis utanför fönstrena och att vem som helst kan gå in i trapphuset som förövrigt låter sjukt mycket. 
Men annars så sköter han sig, han är ju van vid att bo på landet med bara några grannar och att kissa på träd, här har man massa grannar plus lyktstolpar istället för träd. Att han måste stå kvar efter att han bajsat så att jag kan plocka upp det är också väldigt konstigt och han tittar lite snett på mig när jag går där med en röd påse i handen. 
Haha, men vi båda vänjer oss nog snart ;) 

Nu skall jag iallafall börja plugga, yeea, kul, sjuk och trött efter för få timmars sömn inatt men det är bara att köra gärnet. 

Vi hörs, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0