You wreck me

Tänkte bara titta in och säga hej, känns lite sent med ett god morgon nämligen ;) 

Iallafall så gick jag upp vid halv åtta idag , tittade på GA medans Malin och Ida gjorde sig iordning för skolan. 

Tog sedan en promenad med Spyker som bestod av att prata med en granne i 25 minuter vilket var väldigt trevligt, vi har hälsat några gånger i farten bara, så nu pratade vi om hans familj, resor m.m och jag kan säga att jag inte hade klagat över en resa till något varmt land ;) 
Väl hemma åt jag frukost och matade katterna och nu har jag precis kommit ut ur duschen. 

Nu blir det historia och planen är att bli klar med det sista testa dig själv och provet idag så att jag kan fokusera på inlämnings uppgiften ikväll och imorgon. 

Vi hörs, skall uppdatera er när jag kan men kommer plugga för fullt. 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0