09:37

God morgon 

Igår kväll var vi och hjälpte Karin ta in hästarna så nu har vi precis kommit hem från att ha hjälpt till att ta ut dem :) 
Älskade hästar<3 

Uppdaterade min iPhone i natt också, och måste säga att jag är riktigt nöjd. Var lite skeptisk när jag såg alla bilder och kommentarer på tex Instagram om uppdateringen men jag är faktiskt inte besviken alls, känns snyggt, fräscht och enkelt :) 

Nu skall jag springa ner i duschen har jag tänkt och efter det blir det historia hela dagen. 
Har mycket som jag måste göra så det är bäst att jag sätter fart.

Kram 

Fotograf: Emma Palmgren 
Kamera: Nikon d40
Copyright 
Detta måste vara en utav mina absoluta favorit bilder, vet inte varför men jag tycker verkligen om den. 
Kan vara att den är tagen i mitt älskade Kivik också ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0