3km

Blev en PW runda på ca 3km, joggade upp till strömmarundan, var sjukt länge sen jag gick där uppe men det såg ut som jag minns det :) 

Går ju inte att hålla igång på samma sätt när Spyker är med då han måste få stanna och göra sina behov när han behöver men idag var det skönt att ta det på lite halv fart. 

Hälsade på massa fina hästar längst vägen, som väcker önskan om en egen stor häst... saknar att rida och fixa men det finns varken tid eller pengar till en häst så det får vänta.
Men i framtiden kommer jag absolut ha hästar :)  

Nu har jag precis ätit frukost så nu skall jag blogga klart och sedan börja plugga. 

Ha en bra måndag! Kram 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0