Bilder

Woooaa, igår dog min iPhone, det är inte den mobilen jag ringer och smsar ifrån men hela mitt liv finns ju på min iPhone och det är från den jag gör i stort sätt Allt, lyckligtvis fick jag och pappa igång den och mitt liv var räddat. Hehe ;)

Iallafall så passade jag på att ladda över alla bilder från mobilen till datan ifall något sådan händer igen och vi inte får igång den. 
Och gissa hur många bilder jag hade på min mobil?! 
Nästan 4000 bilder, heelt sjukt, men nu är den rensad och är därför nere på ca 600 bilder istället, skall rensa den ännu mer senare på både bilder och appar, tänk hur mycket onödigt man samlar på sig...

Bjuder på lite bilder som jag lät vara kvar trots att dem legat i bildarkivet länge. 

Puss 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0