Den nya tiden

Just nu håller jag på med Sverige inför den nya tiden, och när jag har läst klart det kapitlet så är det dags för ett stort prov och sedan en skriftlig uppgift. Kommer nog gå bra men jag är verkligen hur dålig som helst på namn och år, det går bara inte att komma ihåg och i detta avsnittet har det varor mycket namn och år... Får göra mitt bästa iallafall :) 

Har precis ätit lunch, blev rester från igår fast jag kokade spagetti till istället för ris som det var igår, har gått och blivit helt beroende av bandspagetti, det är lätt den godaste spagettin som finns ;) Plus att jag och Alex gjorde milkshake, choklad glass med banan och mjölk, sjukt gott... 

Bäst jag återgår till plugget nu.
Hörs, puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0