Driftstörningar

Novo har problem med deras hemsida idag, fick typ panik så pappa har hjälpt mig med massa olika lösningar när det sedan visade sig vara hemsidan som hade problem och inte jag ;) 

Planen för idag är nu lite ändar eftersom jag inte kan göra så mycket, vet ungefär vilka sidor jag skall läsa och sedan skriva om men det funkar ju inte i längden och jag kan ju inte direkt gissa, därför skall jag fortsätta så långt jag kan och sedan sluta för dagen. 
Står på Novo att dem hoppas lösa det under dagen så imorgon hoppas jag att allt är löst. 

Gissa vad? Imorgon kommer mattläggaren och lägger en matta i köket, awesome! Hade varit en vatten läcka i köket innan vi flyttade in så vi har inte haft något riktigt golv i köket men imorgon blir det gjort :D 
Han har ju haft semester och så vilket gjort att det dröjt, vi har ju överlevt men självs upp packningen har lixom dött ut då vi inte kan packa upp i köket. Så nu kommer allt i rullning igen :) 

Vi hörs senare, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0