En bra dag

Idag vaknade jag upp med ett super humör, vet inte varför men känner mig bara riktigt glad :) 

Kan ju även säga att jag blev, om det nu är möjligt, ännu gladare när jag gick in på Novo och såg att jag hade fått A på mitt senaste filosofi prov :D helt sjukt, dessutom var den ända kommentar han hade att säga att "I dina svar ger du bl.a. prov på synnerligen självständigt kritiskt tänkande och mycket goda kunskaper!" Och det kan jag leva med ;) shit, jag är verkligen hur glad som helst! 

Nu har jag precis haft lunch och skall återgå till historian när jag bloggat klart. 

Om någon timme slutar mamma och då skall vi åka och handla och ikväll skall jag åka till kören, själv skall jag inte sjunga idag på grund av halsen men jag skall dit och säga att jag vill börja och kolla hur allt funkar och så :) 

Vi hörs senare, Kram 


Fotograf: Emma Palmgren 
Kamera: Nikon d40
Copyright 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0