En fråga till er

Nu är det så att jag har en fråga till er bloggläsare, som ni vet så älskar jag att ta kort, på allt och alla egentligen men mest på människor och djur, jag säger inte att jag är grym men man kan inte bli bättre om man inte övar så... Till min fråga:

Är det någon som skulle vilja ställa upp och vara modell för mig?
Ni kanske vill ha en ny bloggheader eller bara lite nya fina bilder?
Självklart kostar det inget nu i början.
Och plats och tid kommet vi överens om tillsammans.

Att ha med djur tex häst på fotograferingen går alldeles utmärkt även att vara ett gäng kompisar m.m går bra.

Det kanske är så att du skall på träning/tävling (häst) och vill ha bilder eller att du vill ha lite fina bilder på dig och dina syskon, jag har erfarenhet av det mesta och om inte så är det kul att testa något nytt.

Är det så att ni har några frågor eller är intresserade kan ni antingen kommentera detta inlägg eller slänga iväg ett mejl till mig på mailto:[email protected]">mailto:[email protected]">mailto:[email protected]">[email protected]

Hade verkligen varit super kul, är ni inte intresserade men känner någon som skulle kunna vara det får ni gärna skicka vidare att jag gärna ställer upp som fotograf.

Kram!

Fotograf: Emma Palmgren
Kamera: nikon d40
Copyright meeaa design



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0