.

Hej hörni 

Jag vet inte vad det är med mig i dag men mitt humör har verkligen skiftat på några sekunder, ena stunden var jag på bra humör och i nästa hade jag lätt kunnat börja gråta. Får hoppas att det är bättre imorgon.

Åkte till hästarna vid halv sju, tömkörde Rullan som tog tillfället i akt att skena järnet längst ängen med mig springandes bakom, något jag har lärt mig genom alla år med Rullan är att man släpper inte, så det var ju bara att springa på ;) 
Iallafall så skötte hon sig fint när vi väl hade kommit överrens om att det var jag som skulle bestämma fart och vart vi skulle gå, haha nejdå men hon är riktigt fin när hon väl börjar jobba :) 

Nu har vi precis ätit skånsk äppelkaka som pappa bakade medans vi var hos hästarna och nu skall vi kolla på film. 

Sov gott, hörs imorgon 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0