?

Om mig:

1. Jag älskar att dammsuga
2. Mitt rum är det minsta i hela huset men jag älskar det, super mysigt är det
3. Jag längtar tills jag blir "stor"
4. Min favorit hundras är Boxer
5. Jag saknar inte mitt långa hår men det skall bli kul att se hur mitt riktiga hår ser ut när det blir långt
6. När jag drömmer har jag fortfarande långt blont hår
7. Jag saknar morfar
8. Jag älskar Skåne
9. Jag tänker för mycket och hinner därför ångra mig 100 gånger
10. Jag vill älska någon
11. Jag hatar att prata i telefon
12. Fiskbullar är något av de godaste som finns
13. Jag önskar att alla tjejer vågade raka av sig håret iallafall en gång i deras liv, det är så fruktansvärt skönt, obeskrivlig känsla
14. Jag litar inte på folk
15. Jag tycker om hösten
16. Jag fyller "snart" 18, längtar ihjäl mig
17. Jag vill åka utomlands, ingen som har lust att bjuda mig eller? ;)
18. Jag älskar att läsa och skriva
19. Jag minns bara det jag vill minnas
20. Mitt hår börjar bli så långt nu att det står åt alla håll och kanter, ser ut som världens morgonfriss/knullruffs, woho..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0