Förlåt

God morgon! 

Sorry att jag inte bloggat på någon dag(?) men har inte orkar, har haft fullt upp och förkylningen har blivit värre. 

Igår var jag, Malin, Ida och mamma i Kinna, Ida hade pengar och ville köpa kläder och så stannade vi på hemmakväll och hyrde filmer på vägen hem. 
Så igår tillbringade hela familjen eftermiddagen och kvällen framför tv:n och flera bra filmer. Vi skippade maten och åt kvälls mat bestående av våfflor, grädde och fruktsallad efter att jag, pappa och Ida varit och tagit in hästarna vid halv nio. 

Nu är vi som skall till hästarna och dem som skall till kyrkan vakna, så nu skall jag gå och äta frukost. 

Hörs, puss! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0