Fredag

Hallå på er! 

Orkade aldrig blogga mer igår, hade så sjukt ont i magen och mådde inte bra alls så jag pluggade det jag skulle och sedan tittade jag på New Girl resten av dagen. 

Idag mår jag iallafall bättre, plugget går sjukt bra och jag är snart klar med filosofi modul två :D woho, har ett testa dig själv, ett prov och en inlämning kvar. Testa dig själv och provet kommer bli klart idag, inlämningen skall jag börja med idag och förhoppningsvis bli klar med redan idag, annars kan jag lägga någon timme på den på måndag också :) 

Ikväll skall Ida på disco så jag skall fixa henne, sminka henne och hjälpa henne välja kläder. Men det är allt som händer idag. 
Skall kolla på New girl i för sig ;) 

Vi hörs senare, kram 






Så här rolig är min filosofi bok, massa små bilder på ca varannan sida, hur söta som helst ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0