Fredag

God morgon och välkommen kära fredag!

Kom på igår att det var onödigt att duscha på kvällen eftersom jag skulle upp tidigt idag och då var det smartare att duscha idag och lixom väcka mig själv ;) hatar egentligen att duscha på morgonen men idag får det helt enkelt bli så.

Så ja, nu har jag precis varit ute och sprungit med Spyker så nu skall jag skynda mig ner i duschen. Och sedan äta frukost.

Idag skall jag köra järnet, skall ha gjort tre "testa dig själv" och ett prov innan klockan fem då vi skall åka till Göteborg så det gäller att börja ordentligt, jag märkte det härom dagen att tar jag det för segt på morgonen så orkar jag aldrig riktigt komma igång sen och så får det inte bli idag ;)

Om ni missat det så skall hela familjen + Emil och Lena på hockey ikväll, skall bli gryyymt kul, är såå taggad, kameran följer med, inte för att ta bilder på hockeyn nödvändigtvis men Göteborg är fint och en sån här kväll vill jag föreviga :)

Har för övrigt massa bilder att redigera och sedan visa er... Hm får nog ta tag i det i helgen, annars blir det väl aldrig gjort...

Jaja nu skall jag sluta tjata och så hörs vi sen, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0