God morgon

God morgon allihop! 

Hoppas att ni får en bra måndag och är ni hemma och sjuka som jag (iför sig är jag alltid hemma;)) så hoppas jag att ni känner er bättre snart :) 

Idag kommer allt gå på halv fart, skall mejla min mentor om en stund och säga att jag är sjuk och sedan händer det som händer lixom. Måste ut med Spyker med jämna mellan rum men Alex är också hemma och sjuk så vi kan turas om. 

Förövrigt så är det filosofi som gäller i den mån jag orkar, skall även tömma någon flytt kartong som jag bar upp från källaren igår men aldrig orkade tömma ;) dessutom så känner jag för att baka, får se om jag orkar över huvudtaget men annars hade det varit gott med något bröd och kanske lite goda små kakor...
Haha som sagt, det som händer händer. Men har nu något gott recept är ni självklart välkomna att kommentarer :) 

Vi hörs senare, Puss 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0