Grattis Ida på födelsedagen!

Idag fyller världens bästa lilla syster år, så vi gick upp vid åtta och sjöng för henne, gav henne presenter och sedan gick jag och la mig igen ;)

Gick upp vid elva så nu sitter jag bara och slappar, om en kvart kommer Lena hit och så skall vi äta glass och annat gott, mys <3

Annars då, allt rullar på, och har inga direkta planer.
Skall packa upp lite kartonger då jag saknar lite kläder (?!) och hoppas att jag hittar dem så fort som möjligt, mina favorit jeans och min favorit kjol är det också vilket är typsikt, men det är ju någonstans i källaren iallafall ;)

Sedan skall jag pyssla lite med pärlor, göra lite armband och så, fick inspiration inne på we<3it så nu ska jag kolla om jag kan göra något snyggt.
Har lite grejer jag vill köpa så kan jag nog göra alla dem armbanden jag vill ha vilket både är roligare och billigare än att köpa.

Nu skall jag hitta på något, hörs sen :)

Grattis världens bästa Ida :D <3 <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0