Historia

Hej!

Gårdagen gick åt till att kämpa mig igenom filosofin, så nu är jag klar med hela modul 1 vilket känns gryyymt! Modul två skall vara inne den 17 september så nu kan jag lägga det åt sidan ett tag :)
På kvällen tränade jag, Malin och Alex, på måndagar är det ben och rumpa så idag har jag en härlig träningsvärk.

Kollade ju självklart på idol, dem var ju i Gbg igår och det får man ju inte missa, tror dom är i Gbg idag med om jag inte hörde helt fel?

Resten av veckan kommer jag hålla på med ett roligare och såå mycket lättare ämne nämligen historia, målet är att hela modul 1 skall vara klar på fredag och det är inga problem.
I min planering skulle jag blivit klar med filosofin idag så jag ligger lixom ett snäpp före, därför går idag på halv fart vilket är riktigt skönt :)

Nu har jag precis pratat med Benny (idrottsläraren) om hur jag skall gå tillväga när jag lägger upp min idrott, inga konstigheter alls och eftersom jag är Alex Pt så var det inga nyheter direkt. Måste ju ha koll för att kunna hjälpa Alex och även för att kunna träna själv, med tanke på att jag har så mycket problem med mina knän och ben överhuvudtaget så är det inte bara att ut och springa för mig.
Men det blir nog bra, har två veckor på mig att göra ett träningsschema och svara på frågor så det skall nog inte bli några problem alls.

Nu skall jag sätta mig och plugga historia, vi hörs sen!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0