Höst

Nu börjat det känns som att hösten är här, själv så älskar jag verkligen hösten så det känns hur bra som helst.
Älskar alla färger, luften, regnet, ljuset, att sitta inne och tända massa ljus, tända en brasa och bara sitta och läsa en bra bok, att göra varm oboy, alla mysiga tröjor, halsdukar... ja hösten är så himla mysig!

Igår kväll så tittade jag på film bara så inget speciellt alls.
Var däremot svårt att somna, låg och tänkte på allt och alla, saknar verkligen en speciell person så tog ett bra tag innan jag somnade.

Idag vaknade jag av massa sms och att någon ringde vid halv åtta tiden så jag gick upp då, var pigg så då kändes det lika bra att gå upp.

Åh jag måste berätta :D jag gjorde ju mitt första riktiga filosofi prov i måndags, ett prov som Hermods läraren rättar och i morse hade jag fått ett mejl om att det var rättat och att jag kunde gå in på Novo och titta... Ni fattar inte hur nervös jag blev, heelt sjukt...
Men jag fick B iallafall, Är SJUKT nöjd, B i mitt första filosofi prov är inte illa så nu skall jag fortsätta på detta spåret, att få B eller till och med A i slutbetyg hade ju varit awesome :D

Nu skall jag gå och byta om och bädda min säng och sedan börja med historia, är sjukt taggad nu när det gick så bra i filosofin så nu kör vi järnet :)

Vi hörs, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0