Idas födelsedags kalas

Tänkte skriva lite smått om Idas födelsedags kalas, kan ju inte skriva för mycket då jag inte vet vem som läser detta men lite kan jag bjuda på ;) 

Temat kommer vara halloween/skräck och inom det ämnet kan man ju bara köra järnet, sen får man ju tänka på att Ida och hennes kompisar faktiskt är sex år yngre än mig, men va fasen, rädda skall dem bli iallafall, mohaha ;) 

Själva idéen är att hela huset skall bli ett hemsökt gammalt skräckhus, så näst intill varje rum skall dekoreras och inredas med något läskigt demon liknande. Vi satt igår och bestämde vad varje rum skulle ha som tema och jäklar vad grymt det kommer bli. Det tänker jag inte säga mer om men närmare och efter kalaset kan jag lova mer inlägg och bilder från själva kalaset :) 

Kanske får nu lite inspiration inför riktiga halloween :) 

Har ni tips och så är ni hjärtligt välkomna att kommentera! 

Vi hörs kära vänner, kram 




Bilder från we<3it 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0