Koncentration

Hallå. 

Mattan är nu på plats och mattläggarna har åkt, blev gryyymt snygg så nu skall resten av köket bara fixas :D 

Koncentrationen idag har väl varit på 0... För det första så har ju dem varit här och slipat och bankat i köket hela dagen och nu när dem åkte kom Ida hem med två kompisar... När jag säger att vi har tre elefanter på övervåningen så skojar jag inte. Vad är grejen med att hoppa, skrika och slåss när man leker?! Dem har ju kul iallafall...

Har fått gjort lite iallafall, men nu orkar jag bara inte mer, är helt slut i huvudet av för lite sömn och för mycket oväsen. 
Imorgon händer inget här hemma så då får jag köra stenhårt, i värsta fall har jag en helg att plugga på också. 

Nu skall jag hjälpa pappa i köket, puss



Fotograf: Emma Palmgren
Kamera: Nikon d40
Bild från mitt älskade och saknade Kivik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0