Mat, städa, träna, duscha, film

Jadå, helt okej torsdag, fått gjort mycket ändå.
Gjort det näst sista provet i modul 1 i Historia och fick ett fel, suuurt men ändå grymt nöjd.

Idag var det jag som lagade mat, för mamma och pappa var på föräldramöte, så det var bara jag, Ida & Alex som åt. Blev iallafall kött, potatis och god pepparsås :D gooott!

Nu har jag (Ida hjälpte mig lite) städat nere i katternas rum, ja... Men nu är det rent och fint iallafall! Är skönt att ha dem inne på natten eftersom kattungarna är så små, dem har inte lämnat trädgården tack vare Morriz som antagligen har sagt åt dem att stanna hemma, men det är dumt att riskera något.

Träningen för idag är också gjord, så nu skall jag gå ner och duscha, efter det fiiilm :D

Hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0