Mat

Fått gjort mycket idag, jobbat med historia sen tio imorse till för en stund sedan, gjorde ett testa dig själv och fick alla rätt, känns grymt :) 
Däremot är mitt block som jag skriver i snart fullt, har bara 4 blad kvar eller något... Så nu är det dags att skaffa mer block ;) 

Idag är det bara jag, Alex och Malin som äter fast Pappa äter sen ikväll när han kommer hem. Alltså är det jag som har lagat mat idag :) 

Pappa och mamma är på möte på Alex skola och Ida sover över med klassen i skolan :) 

Så nu är maten snart helt klar, blir köttgryta med svampsås och ris, och så självklart sallad. Har smakat på såsen och mmm vad god den är! 
Alex är och hämtar Malin i Sätila och efter det blir det maaat :D 

Hörs sen, puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0