Om mig

1. När jag borstar tänderna rör jag tungan fram och tillbaka i takt med tandborsten utan att jag tänker på det.

2. När jag borstar tänderna spärrar jag upp mina näsborrar utan att jag är medveten om det. 

3. Jag vill resa. 

4. Nästa vecka börjar pappa skolan och då kommer jag vara ensam hemma hela dagarna och sköta allt. Känns som att jag kommer behöva få lite mer struktur för att hinna med allt... 

5. Innan hatade jag kantareller men nu är jag helt beroende av det, så sjuukt gott! 

6. Ibland kan jag inte fatta att vi har flyttat, känns overkligt.

7. Jag har världens fulaste handstil, kan verkligen inte skriva snyggt.

8. Jag börjar få lugg.......

9. Jag går på världens bästa skola! 

10. Ibland får jag lust att försöka få allt tillbaka till hur det var, sedan inser jag att tiden går framåt av en anledning. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0