Ord, meningar, namn, bokstäver.

Lite onödig information antar jag men jag har inget annat att blogga om helt enkelt ;) 

Mitt absolut hat ord är allt med Bygg i, tex byggdes och byggnaden. Vet inte riktigt varför men en anledning är att det är jobbigt att skriva, jag skriver inte snygga "krokar" på mina bokstäver så när det är tre krokar efter varandra gör mig så irriterad ;) 

Mitt favorit ord däremot... Det är mycket svårare att komma på... Tycker om Citron av någon anledning, tycker att det ser fint ut och det är roligt att säga men annars har jag ingen aning ;) 

Mina absoluta favorit namn är Charlie och Maya (Maja) utan tvekan, men sedan tycker jag också om Olivia, Kristina, Linnea, Lilly, Felix, Jakob, Tim och Liam. 

Har ni något ord som ni verkligen hatar eller ett ord som ni tycker om? 
Har ni några favorit namn? 

Kram 

Bild från Google.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0