Söndag

Hittade massa grymma grejer igår i Kinna, var inne på nille och fyndlagret och kom hem med massa häftiga grejer ;) 

När vi hade kommit hem test sminkade jag Ida så som Malin skall vara sminkad på lördag och jag tror det kan bli riktigt häftigt, skall prata med Malin sen när hon kommer hem från kyrkan och så får vi se vad hon tycker om det :) 

På kvällen blev det god mat och Ben & Jerry till efterrätt, testade strawberry cheesecake vilket var en besvikelse... Dem andra tyckte iallafall om den så den tog slut ändå, haha, hade blivit förvånad om den inte tog slut ;) 

Jag och pappa kollade på film på tv:n, mamma och Ida kollade på film på datan, Alex spelade på sin data och Malin var hos en kompis och sov över. Så såg lördagen ut hos familjen Palmgren :) 

Nu skall jag äta frukost och fixa mig så att jag är klar när dem andra kommer hem från kyrkan för då skall vi in till Kinna igen, glömde köpa lite saker som jag upptäckte när jag sminkade Ida plus att två grejer var söndriga så dem skall vi byta. 

Vi hörs, puss 




P.s vi satt hela eftermiddagen igår och försökte hitta läskig musik och klipp där folk skriker m.m typiskt hemsökta hus alltså och vi hittade väl lite men inget speciellt egentligen... Så Har ni några tips får ni gärna skicka en kommentar med en länk eller namnet på "låten" Puss D.s 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0