Tandläkaren

God morgon! 

Bad pappa väcka mig åtta idag, så jag har legat i sängen i ca en timma och bara vaknat, det måste vara något av det skönaste som finns. 

Tandläkaren ringde vid nio också, så jag skall dit vid ett, pappa är snäll och kör mig på moppen så jag slipper gå, bussarna går ju en gång i timmen så då skulle jag få vänta i Sätila längre än vad man vill vara i Sätila, haha ;) 

Börjar bli förkyld också, Malin har varit hemma nu i två dagar och mamma var sjuk förra veckan. Började känna igår, kroppen och huvudet är så där segt som det blir när man börjar bli sjuk, har ont i halsen och börjar bli hes plus att öronen är jobbiga också... 
Får hoppas att jag slipper halsfluss och öroninflamation iallafall, jag har väldigt lätt att få både halsfluss och öroninflamation så jag har haft det ganska många gånger nu, vilket inte är kul alls. Så jag håller tummarna att det bara är en liten förkylning som är påväg... 

Jaja, nu skall jag ta och äta frukost, ta en tablett och sedan börja min skoldag. 

Hörs, puss


Fotograf: Emma Palmgren 
Kamera: Nikon d40 
Copyright 
Mitt älskade kivik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0