Tisdag

God morgon 

Tittade på 90210 hela kvällen igår, ville kolla på idol men mamma kollade på något program, tur att idol går att kolla på mobilen :) 

Idag är det historia som gäller, måste köra järnet så att jag verkligen hinner, vet att jag gör det men det känns bäst att stressa i början av veckan än i slutet ;) 

Börjar även bli förkyld, eller ännu mer förkyld faktiskt... Har ont i halsen och fryser hur mycket som helst. Ida är hemma och sjuk så jag hoppas att jag slipper feber som hon har... 

Vi hörs, hoppas ni får en bra dag! 






Kommentarer
Sandra

Du är verkligen alltid sjuk! Har du någon sjukdom som gör att du har dåligt immunförsvar eller?

2013-09-17 @ 15:14:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0