Tisdag

God morgon! 

Mattläggarna är här och jobbar för fullt, dem kom vid åtta i morse så jag hämtade Spyker (som skällde som en galning) och så låg vi uppe i min säng och gosade till klockan tio. 
Nu har jag varit ute med Spyker och ätit frukost, jag har även börjar med filosofin men tänkte bara ta och skriva ett inlägg och säga god morgon. 

Så ja, filosofi idag, var inte lika mycket i modul två så det känns skönt, detta kapitlet var även ganska lätt så jag ska inte klaga ;) 

Therese kunde inte idag föresten så vi skall ses på torsdag istället, segt men är glad för hennes skull då hon skall jobba :) 

Vi hörs senare, puss


Fotograf: Emma Palmgren 
Kamera: Nikon d40 
Åhh, jag saknar London & Norwich...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0