Vecka

God morgon, måndag och ny vecka idag. Och trots att jag är hemma och jobbar så hade jag gärna haft en helgdag till... Men nu taggar vi plugg resten av dagen ;) 

Idag skall en idrotts uppgift skickas in, skrev den förra veckan så skall bara kolla igenom den och mejla den till min idrottslärare. 
Sedan skall sista frågan på filosofi uppgiften skrivas och efter det är det historia som gäller. 
När filosofin är klar idag är jag nämligen klar med hela modul två så efter det är det historia resten av veckan, modul två skall vara inne på söndag så det är inga problem alls :) 

Nu skall jag äta frukost och titta på ett 90210 avsnitt under tiden, puss 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0