When I close my eyes

Historia modul 1 är nu färdig, fick ett ynka litet fel på sista provet, surt men nöjd ändå.

Lördag idag och har inget att göra alls, skall bli skönt med en ledig kväll och en ledig söndag efter en intensiv vecka.
Nästa vecka börjar jag modul 2 i både filosofi och historia, så får antagligen fullt upp.
På tisdag däremot skall jag antagligen träffa Therese, men det är inte helt säkert än, det skall iallafall bli kul :)

Nu skall jag kolla om jag kan hitta någon bra film och hittar jag ingen skall jag redigera lite bilder, har hundratals att fixa men har aldrig tiden eller orken att ta tag i det...

Vi hörs, puss

Gamla tagna men ny redigerade bilder på Malin.

Fotograf: Emma Palmgren
Modell: Malin Palmgren
Kamera: Nikon d40



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0