Wonderful

Gårdagen var helt perfekt, hade hur roligt som helst och med en släkt som min så hade jag blivit förvånad annars ;)

Började med att äta skaldjur, alla hade med sig det dem skulle äta men vi bjöd på bröd, dricka m.m
Sjöng massa snapsvisor som jag och pappa för övrigt hade suttit i minsta två timmar och skrivit dem i datan för att göra ett häfte, det som tog tid var däremot att jag ville färglägga alla 19 häften, Haha men det blev bra iallafall ;)

Efter det hade Lisbeth med sig en morotstårta som var gudomligt god, jag hade ju däremot stått och bakat massa äpplekaka men den går ju att frysa in och äta när som helst :)

Ja efter det så satt vi och pratade bara, alla andra barn förutom jag och Lena gick ut och hade äpple och plommon krig men vi kände inte riktigt för det, så vi satt och pratade om Korr.

När alla åkt hem gick jag, Malin och Lena upp, låg och pratade i någon timme och åt godis, riktigt mysigt. Blev prat om framtidsdrömmar och så.

Idag ska jag, pappa, Ida och Malin på IFK Gbg match, Peter med familj skulle gå men dem hinner inte så då fick vi biljetterna :D ska bli hur roligt som helst! hoppas på bättre väder bara men det är egentligen skit samma ;)

Vi hörs senare, puss

Bild: den ändå bild jag tog med iPhonen igår, haha Lena skrattade så att hon grät så roligt hade hon/vi ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0