1 april

Haha, hade ingen koll alls på att det var första april idag... Jag menar, redan?! Helt sjukt vad tiden går fort :D 

Jag är nu klar med ledarskapen & organisationen så nu slipper jag den, skall ha examinationen den 11 april så helt klar är jag ju inte men typ ;) 
Svenskan har jag börjat med så den skickar jag in imorgon, sååå himla skönt att ha läget under kontroll igen, jag har ju legat lite efter ett tag nu men nu är jag äntligen på banan igen, yes, äntligen

Ändrade planer angående att gymma, får bli en jogging runda och hemma träning istället och det funkar verkligen det med, skall se om Alex hänger på eller om det bara blir jag. 

Nä, vi hörs mer senare !  

Detta är verkligen så himla jag... Tyvärr. ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0