Allt löste sig

Som rubriken säger så löste allt sig kanon, jag pratade med Therese och så bestämde vi oss för att ta "spa kvällen" idag istället, välbehövligt efter ett sjukt jobbigt Tabata pass. 

För seriöst vad jobbigt det var idag... Haha, mina ben bara skakade på sista plankan och att gå ner för trappan när jag skulle gå upp till bussen var väldig roligt. Men det är så himla kul, älskar verkligen hela träningssättet!  

Blev falukorv och potatismos när jag kom hem och nu slappar jag i soffan, slapp åka med till hästarna och så får jag följa med resten utav helgen istället, Saknar mina prinsessor <3 

Imorgon skippar jag gymmet, ger mig antagligen ut på en joggingrunda på kvällen men annars så tänker jag ta det vääldigt lugnt och så funderar jag på att testa Core eller något annat pass på lördag istället. 

Nä, vi hörs senare. Kram 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0