Äntligen!

Ligger uppe i min säng med datan i knät, Spyker ligger och myser och Malin gick precis ner för att baka chokladbollar. 
Jag och Malin skall nämligen kolla ikapp Beauty And The Beast, så himla länge sedan nu! Vi är på säsong 2 avsnitt 4 och det har kommit ut ända till säsong två avsnitt 16 så vi har en hel del att se. 

Imorgon ringer klockan halv nio och så går bussen lite över nio, skall med Alex till sjukhuset och sedan skall vi handla. 
Antagligen blir det gym på eftermiddagen beroende på hur mycket jag orkar plugga och blir det inte gym får det bli en jogging runda och några övningar här hemma, det får funka det också. 

Iallafall så rullar allt på, som vanligt helt enkelt. 

Vi hörs imorgon, kramkram 



Jay Ryan... En stor anledning till varför jag älskar den här serien ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0