Besviken och nöjd

Nu är examinationen över, sedan en halvtimme ungefär, och det gick faktiskt bra. 
Nervositeten släpper alltid så fort vi börjar prata vilket är super skönt! 

Jag här tänkt lite på varför jag är så sjukt nervös precis innan och jag har kommit fram till att det kan bero på att på min första examination stämde ingenting alls, läraren var verkligen inte en bra första lärare för mig och jag hade fått A på alla uppdrag så kraven på mig själv var gaaanska höga. 
Nu går jag mer in med inställningen att ha roligt, lära mig något och att iallafall få ett E. Och det gör att allt känns lite bättre ;) 

Han kunde säga att det står mellan ett C eller D så jag är nöjd, får bara vänta och se exakt vad det blir sedan när han satt betyget. 

Anledningen till varför jag är besviken har ingenting med examinationen att göra, ibland sjunker människor i ens omgivning lägre än vad man trodde var möjligt, tyvärr och då blir jag vara sårad, ledsen och besviken... 

Nej, nu blir det fruuuukost, är vrål hungrig ;) 

Puss

Hahahah, precis min humor ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0