En underbar dag

När jag och Therese kom in till Göteborg gick vi i några affärer och det ända jag köpte var en ny sminkborste som jag var i stort behov utav, så jag blev verkligen nöjd.

Sedan gick vi runt och kollade vart vi ville äta och tillslut blev det Cappuccino, så vi ställde oss i den långa kön och så köpte vi varsin bakpotatis med räkröra som vi sedan satt ute i solen och åt, hur mysigt som helst! 

Efter det gick vi runt i Göteborg och tittade så att vi skulle smälta maten innan det var dags för efterrätt, efterrätten bestod utav frozen yoghurt vilket nu är ett måste när det är fint väder i Göteborg, för mmmm så gott det var :D 
Det bästa är ju självklart att man kan ta precis så mycket som man vill och vad man vill, själv så tog jag ganska lite då jag var lite mätt sedan lunchen och det fick bara bli vanilj och jordgubbs yoghurt med frukter som topping. 
Frukterna var lite stora för min smak, jag tycker att dem skulle varit hackade i mindre bitar menmen, det var gott ändå ;) 

När vi ätit upp gick vi och satte oss och väntade på bussen, jag gick av i Hyssna handeln där pappa väntade med moppen, det gick nämligen ingen 330 hem med tanke på att det var som en söndag men det här funkade också. 

Väl hemma åt jag liiiite lite mat och efter maten försökte jag och pappa sy en Peplum topp från Alex gamla T-shirtar men det gick väll sådär, eller sista gången blev den faktiskt bra så nu vet vi hur vi skall göra i framtiden iallafall ;) 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0