*





Kommentarer
Bea

Hej Emma :) tycker din blogg är jätte bra och rolig att läsa!
Tänkte fråga hur du får det med lov när du läser hemifrån?
Ha det bra :)

Svar: Hejsan :) åh vad roligt att höra, tack så mycket!
Självklart har jag också lov men eftersom man studerar via datan kan man jobba på ändå, jag har tillexempel tänk lägga in en kurs i början på sommarlovet, för ju mer jag jobbar desto snabbare tar jag studenten.
Men sedan vet jag att skulle jag mejla min mentor om att jag absolut vill ha påsklov så skulle hon flytta kursen en vecka, så det är väldigt lätt att ändra och fixa.
Hoppas allt är bra med dig! :)
Emma Palmgren

2014-04-16 @ 10:51:15
Bea

Allt är bra med mig! Hoppas allt är bra med dig :) jaha då förstår jag nog. Så ju snabbare du gör dina kurser desto snabbare kan du ta studenten? :) när tror du att det blir av i nuläget :)

Svar: Vad bra! Jajemen, allt är faktiskt helt okej :) Precis så är det, om ett år ungefär tror jag i dagsläget men det kan självklart förändras :)
Emma Palmgren

2014-04-16 @ 13:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0