Fredag!

God morgon alla fina! 

Min dag är ganska fullspäckad men jag tänkte titta in och säga hej och berätta om min dag. 

Klockan ringde åtta, drog mig lite i sängen men när Malin och Ida gick ut till bussen 08:20 tog jag på mig och gick ut med Spyker, blev en runda på två kilometer, vilket är en skön start på dagen. 
Tyvärr så är min allergi värre, mådde så dåligt när jag var ute och gick men jag tvingade mig själv allt gå iallafall två kilometer, tanken var nämligen att gå mycket längre... synd, men bättre än inget iallafall! 

Nu sitter jag och äter frukost, eller a, jag har snart ätit upp min frukost och det är svårt att äta samtidigt som jag bloggar ;) 
Haha, jaja. 

När jag är klar med frukosten skall jag tvätta håret och sedan städa lite, mest för att det är fredag vilket innebär städdag men också för att Lena kommer och hämtar möbler idag, och det skall bli sååå skönt, ord kan inte beskriva hur lättad jag är att allt snart är över! 

Ska försöka hinna åka till gymmet vilket jag helt enkelt får göra tid till... 

Åh, detta har jag helt glömt att berätta men imorgon skall jag och Alex volontärjobba på en rockkonsert, det kommer flera band och det är en gammal klasskompis till mig som behövde hjälp så jag och Alex ska stå i garderoben och ta betalt m.m Det ska faktiskt bli riktigt kul! 
Kan skriva mer om det i ett inlägg senare :) 

Vi hörs senare



Bilder från dagens promenad :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0