Fruktsallad

Hej på er, nu är jag hemma igen :) 

Just nu sitter jag i soffan och äter banan och kiwi till lunch och så fort jag ätit upp är det plugg som gäller, fick gjort en hel del imorse innan jag åkte till Skene så det känns ändå väldigt skönt. 

Var inne i Blomsterjätten en snabbis medan jag väntade på att pappa skulle komma, köpte med mig en sak hem men den får ni se senare, fick även lite inspiration till vad jag ska köpa till Therese i studentpresent, så nu har jag det under kontroll också :) 

Det är lite synd att vädret inte är lika bra idag som det var igår, men det är ändå skönt ute nu, lite kvavt tyvärr men det är ändå ett skönt vårväder. Så jag tänker inte klaga, visst, det är inte kul när det regnar i flera dagar i rad men det behövs ju för att sommaren skall komma... 

Jaja, nu ska jag sluta babbla ;) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0