God morgon!

Jag är uppe och vaken sedan en kvart och sedan dess har jag hjälpt Malin och nu ligger jag i min säng igen för att plugga lite innan jag måste sätta fart så att jag inte missar bussen.

Skall nämligen till ungdomsmotagningen och efter det så kommer pappa från Göteborg och så ska vi handla mat. 

Innan bussen går vid halv tio ska jag fixa mig, plugga, äta frukost och gå ut med Spyker, dessutom måste jag fixa några inlägg till er om gårdagen :) 

Så nu är det bäst att jag sätter fart och så hörs vi senare! 

Såhär blev gårdagens outfit istället, ändrade mig i sista sekund och det var något jag ångrade så fort jag satte mig på bussen... ;)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0