God morgon

Hade egentligen tänk ha sov morgon gånger hundra idag men jag kan verkligen inte somna om... 

Imorgon åker ju jag och pappa till skolan så vi måste åka hemifrån senast klockan 04:00 så att vi är framme till klockan 08:00... Ser verkligen fram emot att gå upp typ klockan tre inatt. Nej, men har jag packat allt idag och gjort i ordning så behöver jag inte långt tid på mig imorgon :) 

Tittade på Allt för min syster igår som gick på tv:n, det måste ju vara en utav världens hemskaste filmer? Usch vad jag grät... Jag hann bara se slutet eftersom jag var hos hästarna men jag kan seriöst börja stor lipa bara jag tänker på den filmen...

Jag och Ida avslutade kvällen med att titta på Juno, sjukt länge sedan jag såg den filmen och jag minns när jag och två gamla kompisar skulle se den på bio och så kom vi in precis i sexscenen, haha kan ju säga att vi trodde att vi gått in i fel film ;) hahaha, vilket jag nu i efterhand tycker är lite konstigt, antingen hade vi ingen koll på hur barn blir till eller så hade vi inte läst vad filmen handlade om? ;) 

Jaja, nu ska jag sluta babbla och avsluta detta inlägg. 

Kram

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0